Biz fəaliyyətimizi “Keyfiyyətli xidmət markalaşmağa gedən yolun bir hissəsidir” devizi altında birləşdirmişik. Freshair Mechanical Engineering şirkəti olaraq da xidmət keyfiyyətimizi qorumaq üçün daima aşağıdakı mərhələlərin üzərində çalışırıq:
— Müştərilərimizin ehtiyac və tələblərini hərtərəfli olaraq başa düşmək;
— Müştərilərimizin gözləntilərini qarşılamaq daim baş verən proseslərdən məlumatlı olmaq və qarşı tərəfi maarifləndirmək;
— Riskləri analiz etmək və bununla bağlı krizis kommunikasiya planı hazırlamaq;
— Yeni standartlarla bağlı təlim, tədris proqramlarında iştirak etmək;
— Hər sifarişdən sonra mövcud boşluqlar və ya dəyişikliklərlə bağlı məlumatları müvafiq departamentlərin analiz etməsi üçün paylaşmaq;
— Müştərilər və şirkətdaxili əməkdaşlarla olan korporativ münasibətlərin inkişaf etdirilməsi üçün təlim, tədris proqramları təşkil etmək;
— Tətbiq olunmuş prosedurların şirkət daxilində hər kəs tərəfindən mənimsənilməsinə əmin olmaq.